© 2019 by Eat Live Yoga. All rights reserved.           Privacyverklaring

 Yogastijlen 

YIN & RESTORATIVE YOGA:

Door middel van zachte vloeiende bewegingen van de ruggengraat én zittende/liggende poses die we enkele ademhalingen aanhouden, gaan we ons bindweefsel  stretchen en gewrichten versterken. Je leert je mentale grenzen verleggen en je geest rustig te houden door middel van je ademhaling. Een herstellende yogavorm bij slaapproblemen, artritis/artrose, stress, etc.

Yin Yoga is ook ideaal voor sporters! Ga jij wekelijks zwemmen, fietsen, spinnen, lopen, cross-trainen, voetballen, paardrijden of gewichtheffen? Dan is stretchen super belangrijk om ervoor te zorgen dat er geen disbalans ontstaat tussen de spieren die je vaak gebruikt (en daardoor verkorten) en de antagonisten. Disbalans kan zorgen voor tractie aan je bekken, kniegewrichten, enkels, hielen, schouders met op den lange duur lage rugpijn en gewrichtspijnen als gevolg. Vermijd slijtage en blessures door middel van een wekelijkse yogales!

YIN/YANG YOGA:

Dit is een vloeiende dynamische vorm van yoga met spier- en krachtopbouw (YANG), afgewisseld door stretchoefeningen(YIN). Elke week is er een specifiek thema, over yoga-filosofie of het fysieke lichaam . Na een stevige vinyasa flow (opwarming van de spieren en bloedcirculatie) volgt een reeks deugddoende yin-poses (stretchen van het bindweefsel en ligamenten) om tot slot volledig te ontspannen met een body-scan.

Heb je een vraag? Stuur gerust een mail naar eatliveyoga@gmail.com , sms naar 0498/425271 of neem contact op via de facebookpagina